Du vet att du gjorde fel
 
quotes, grunge, and smoke-bild car, road, and roadtrip-bild 
rose, flowers, and light-bild quotes, words, and sad-bild 
 
Önskar så hårt så här i efterhand att jag hade spelat in vårt samtal. För uppenbarligen räcker det inte med dig, mig och en person till som vittne av vad du sa. Tydligen spelar det ingen jäkla roll att det finns filmbevis på hur olika i nivåer vi var den där natten då det som inte fick hända - hände. Tydligen är det viktigare att hålla sina grabbar om ryggen än att stå upp för vad som är rätt och fel.
På något sätt kan en alltså "betygsätta" hur illa det var.
Hur fan kan människor som inte ens vara där avgöra?
 
Egentligen spelar det väl ingen roll vad andra tror eller vad du sprider för omskrivna sanningar.
För vi vet båda vad som hände.
Jag minns hur du grät när jag konfronterade dig.
Jag minns också hur jag sa till dig att du inte är en hemsk person,
utan människa,
och människor gör hemska handlingar,
men jag tror inte på ondska.
Så ingen människa är ond.
 
Det enda du gör nu är att förvärra det, det enda du gör nu är att såra, det enda alla runt omkring som tror sig ha en rätt att kommentera om det gör: är att såra. Kanske kommer samma människor säga att det här blogginlägget bara är drama. Att jag gör en höna av en fjäder.
Att jag är för dramatisk.
 
Men fuck off i sådana fall.
Det här är MIN blogg,
MIN öppna dagbok,
MITT jäkla liv.
 
Vilka tror ni att ni är?
Ge fan i mig.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress