Jag är inte din docka - jag gör inte allt du vill längre.
 
Allt för länge har jag låtit folk trampa på och utnyttja mig. Det finns en del människor här i världen jag av någon anledning tyckt mig kunna förlåta för vad som helst, och göra ALLT för, bara dom ber om det. 
Det är så jävla skevt.
Människor som behandlar mig illa med jämna mellanrum, och jag gör dom tjänster? 
Allt för att jag på något vis fortfarande vill ha deras uppmärksamhet och bekräftelse, deras acceptans. 
 
*
 
Jag tror väldigt starkt på att en ska vara så snäll som möjligt mot folk, jag tror inte på hat eller att bråk över småsaker löser någonting. Tror mer på att vända andra kinden till, försök att inte ta åt dig, gå vidare.
(är dock sämst på den där gå vidare-delen). Men ibland orkar jag inte.
Hur fan tänker folk ibland? Hur kan en konstant be folk om saker när en inte själv gör något tillbaka?
Hur kan en bara FÖRVÄNTA sig att jag ska göra allt en ber om bara för att. 
 
Kan folk bara sluta utnyttja min filosofi om vänlighet, 
ni får mig att vilja sluta tro på det,
ni gör mig bitter för fan.
 
Kommer åldras i förtid pga det här.
 
quote, grunge, and indie-bild
 
Bisous!<3
/Andréa
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress