På väg
Jag är på väg nu. Ut i världen. Mot mitt nya liv.
 
Sagt upp mig från jobbet, slutar i slutet av juni, därefter ska jag och min hjärtevän tågluffa runt i europa, och efter det ska vi åka till Thailand och rida på elefanter och bara njutanjutanjuta. När vi kommer hem ska vi flytta ihop, skaffa en till katt och jag ska jobba och spara ihop pengar för att någon dag kanske ha råd med att plugga till Makeup artist.
 
Äntligen ska jag göra något av mitt liv.
Äntligen ska jag komma ifrån den här staden där jag stannat i tre år för länge.
 
Längtar så mycket att jag knappt vet vad jag ska ta mig till.
 
Snart.
Äntligen.
 
Jag är på väg.
 
 
Bisous!<3
//Andréa
 
milex

Well done!

L

Hur länge ska ni vara på resande fot har ni tänkt? :)

Svar: 1 eller 2 månader :) (iaf för nu)
Andréa

Jenny

Bra jobbat! Kul! Jag är också på gång att förändra mitt liv.

jag

underbart att läsa... gör livet till ditt! Lev ut dina drömmar och mål, vilket härligt liv du har framför dig, lycka till.

Robex Lundgren

riktigt härliga bilder

Nisone Norgren

Men Andréa har du tagit ut/bort din septum piercing? Neeeej! De får du inte ha gjort! Du passar så himla bra i den och du är så söt vacker och fin med den<3... snälla svara och berätta om du tagit ut/bort den eller inte... Jag måste veta...! :"(... love you kram ^^<3

Nisone Norgren

För övrigt ^^<3 så älskar jag din nya bakgrund på bloggen och din nya heder (svav) så himla fint ^^<3... du är så fin där när du sitter i skogen hehe ^^<3... jag älskar skogen så hehe ^^<3 och din så de passar ju bra i hop hehe ^^<3... anyway... love you kram ^^<3...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress