MIN SEXUELLA LÄGGNING
Sandra kommenterade och skrev:
"Hejj! Stort fan ^^ 
En liten fråga bara, är du fortfarande bi/gay? Och skulle inte du kunna ha en frågevideo? :D Au revoir"
 
Mitt svar:
Eftersom den här frågan dyker upp lite då tänkte jag ta och klargöra lite hur läget är med min läggning. 
Först och främst, hej, tack för att du läser! :) Jag identifierar mig inte som något särskilt, jag gillar människor, men eftersom jag i allmänhet inte fokuserar på kön och helt ärligt inte kunde byr mig mindre om vad din könsidentitet är (om du har någon) så säger jag mig inte vara bi-eller homosexuell. Om jag träffar någon och finner hen attraktiv i personlighet, utseende mm, så spelar det för mig ingen roll vilket kön hen fysiskt sett tillhör.
 
Och jag har gjort x-antal frågevideor på engelska på min youtube-kanal, då jag framförallt har icke-svensk talande följare, men om du vill kan jag göra en på svenska också :)
 
Tack igen för att du läser!
 
Bisous!<3
//Andréa
Skilla

Så himla bra svarat! Du använder ordet hen som man ska! Tack.
ps. hoppas allt är bra i livet!

Svar: Åh men tack du! Och jadå det är bara bra, hoppas allt är bra med dig med!
Andréa

C-J

Jag tycker att din läggning är den finaste/bästa som finns. Inte alla som har en sån :) en sak jag undrar är för att jag har hört från vissa tjejer att dom tycker att "tjejer kysser bättre". Vad tycker du om det? Eller är det omöjligt att säga om killar eller tjejer normalt sett kysser bättre?

Svar: Haha tack! Tror som sagt inte riktigt på kön på det sättet utan att det beror mer på personen. Alla kysser olika, oavsett kön.
Andréa

C-J

Aww varsågod :) Då kanske "tjejer kysser bättre" bara är en myt :) Kanske varit att just dom tjejerna som tycker det har haft turen att bara haft underbara kyssar med tjejer och aldrig kysst nån tjej som är kass på att kyssas ^^ En annan sak jag undrar är ifall du tycker det e skillnad på att vara ihop med en tjej som e homo eller bi? Har du varit ihop med en tjej eller haft "en natt med en tjej" som är hetero men som "vill testa tjejer"? :) :) Förlåt om jag frågar massa :) :) Jag har nog frågor tillräckligt nog för att skapa en Q&A-bok =) =) =) Du e awesome! Du e cool! Diggar din blogg grymt mycket! <3

Sandra

Hej!

Blev riktigt glad när jag läste mitt namn på din blogg :D Tack som bara den för svaret, är själv lite fundersam på läggning men jag har börjat se det så som du gör! :D

Tack igen själv, och fortsätt att vara så awesome :3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress