Amanda <3

Så sjukt gullig brud, kan inte säga något mer än så (A) har träffat bruden en gång (på th-konserten), vi umgicks tillsammans i typ 12 timmar. Helt underbar.

ghju

Och hon har lovat att hålla min hand om jag någonsin får lov att pierca septum, eller bara hålla den iaf(A)
Bisous!<3
//Andréa

Ellinor'

skit gullig brud, men du ska inte pierca septum älskade vän !

<3

Alice

ÄCKLIGT GULLIG BRUD, OCH DU SKA VISST PIERCA SEPTUM BÄSTASTE VÄN.

Andréa

SVAR ALICE OCH ELLINOR:

jag vet hon är sjukt gullig (A) OCH JAG VILL PIERCA SEPTUM MEN DET KOMMER INTE SKE DEN NÄRMASTE TIDEN DÅ MINA ÄPPLEN ÄR DUUUUMMA.

simone

söötnos där :)

ett äpple

Duuuum???

Andréa

SVAR ETT ÄPPLE: Ja. DUM. För jag får inte pierca septum. Annars är ni snälla.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress