Salut!

Tjoho! Nu har jag bytt bloggsfär, från www.metrobloggen.se/lillflickan (om ni vill läsa gamla inlägg, så är det bara att besöka), till denna. Jag hoppas mina gamla läsare följer med mig men annars så får jag väl nöja mig med er nya ;)

Mitt namn är Andréa Frisk, jag är 16 (17 den 15 april), jag går i gymnasiet på VRG-Jarlaplan inriktning sam-dans och älskar det! Skolan, lärarna och eleverna är helt underbara! Jag bor i Djursholm, Stockholm, och min passion är att stå på scen och uppträda. Mitt allra största mål i livet är att bli artist och jag går hos en sångpedagog en gång i veckan och har dansklasser 3 gånger i veckan utanför skolan och 3 gånger i veckan i skolan. En annan passion jag har är skor som jag aldrig använder.

Jag är en riktig Japan-data/tv/skriva/poesi/bok-nörd och spenderar nog alldeles för mycket tid framför dessa saker. Jag följer inte alls med i modet (även om jag älskar att se på modevisningar och photoshoots) utan tar på mig exakt det jag vill och tycker är snyggt, ibland matchar dock min stil med modet.

Det var nog det enda jag kan skriva om mig själv just nu, design och sådant kommer snart, måste bara prata med mina "blogg-design-nördar" till vänner först xD

Bisous! <3 
Andréa
 

---

Sofia

Jag följer med, hihi! Jag köper också skor jag aldrig använder, men de är jättefina som inredningsdetaljer... typ... haha <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress