Masquerade!

Bättre sent än aldrig, här är bilderna från Sagas maskerad-middag/myskväll i lördags:
sryj
Bea var där, lika snygg som vanligt, dock vet jag inte riktigt vad hon klätt ut sig till, förförerska kanske? ;O
ntdy
Olivia ze fransos!
rnsyh
Claudia, Astrid (the indiern), och en halv Herdinna aka Saga.
thrabe
HARRY POTTER!
bsrt

ryjs

hewt
Det gick vilt till efter middagen ;O

Nej, nu orkar jag inte ladda upp fler bilder, dessutom ska jag väcka HoneyBunns nu och sedan springa iväg och ha en lektion, gympa, sen slutar jag XD
Bisous! <3
//Andréa

Linn

sv; Jag måste vara brun till skolavslutningen då jag ska ha klänning. Tur att vi har solarium hemma!

Ackelina

Sv; tack :) allt bra idag? :D

Elin

Sv: hehe, då är vi två. Håller redan på att tränar magen eller jag tränar hela kroppen så den blir lite snyggare :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress