Ett år med min älskade
Den 6 mars firade jag och min älskade ett år tillsammans. Johanna du är verkligen den mest fantastiska människan jag någonsin har träffat och du lyser upp min värld bara genom att existera. Du får mig att tro på mig, världen, och på kärleken. Och trots att ett helt år har jag gått är jag precis lika kär i dig som när vi träffades. 

Johanna skämde även bort mig något enormt i torsdags. Hon berättade ingenting om vad vi skulle göra, bara visade vart jag skulle köra med bilen. Så när vi var framme hade hon bokat en naprapatbehandling åt mig (vilket var helt fantastiskt för jag har så mycket muskelspänningar att det inte är klokt), och när jag kom hem hade hon ordnat bubbelbad med tända ljus, vin och jordgubbar, och som att det inte var nog hade hon byggt upp ett kuddpalats i vardagsrummet! (Där vi spenderade x antal nätter sedan för helt ärligt, vem vill gå tillbaka till en tråkig säng efter det liksom). 

Hade en helt fantastisk dag. Och justja vi bytte presenter också, och båda hade kommit på idén att ge graverade armband haha! På det hon fick av mig står det "I love you like a penguin" (vi brukar säga det till varandra då pingviner bara har en partner livet ut), och på det jag fick av henne: "you are the best thing, that ever happened to me" (utdrag från en av våra låtar). 

Jag älskar dig så ofantligt mycket. 




Bisous!
/Andréa 


leonor broberg

ni är så söta tsm!

Svar: Tack!
Andréa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress