Ain't it wonderful
Ordnade en liten dejt åt mig och finaste i torsdags kväll.
Lagade middag och dukade upp uppe på taket och såg på solnedgången och stjärnorna.
 
 
 
 
 
Sedan dagen därpå åkte vi iväg ut till min moders torp och rodde, badade och åt röda vinbär,
samt "klättrade" i träd.
 
 
 
 
 
 
Och nu ska jag iväg och träffa Stjärnsystern, därefter ska jag äta middag ute med finaste och efter det är vi bjudna till hennes vänner på kalas. 
 
Jag vill aldrig att sommaren ska ta slut.
 
 
 
 
 
 
 
Simon Jakobsen

Men åh vad mysiga ni är! So cute!

C-J

Tänkte på nåt annat :) älskar ju din blogg, o jag diggar dig som person (glad att du finns) o världen skulle må bättre om det fanns många fler som du <3 jo detta med Pride :) vad tycker du om det och namnet? Jag tycker det borde heta LOVE istället, för det är ju vad det handlar om <3 för det känns som att många uppfattar Pride som "nåt enbart för dom som är bi/homo", och så är det ju inte (även hetero är ju välkommet). Skulle man låta det heta typ LOVE istället så tror jag att fler skulle fatta "det är för alla" och det skulle nog vara bra :) skulle vara intressant vad du tycker :) megakram till dig föresten :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress