SVAR ANONYM
Anonym frågade:
vill du skaffa barn i framtiden? och isåfall hur, alltså med tanke på att du är homosexuell? vill du vara mamman eller vill du att din flickvän ska vara mamman? hoppas att du inte tar illa vid dig av frågan.. :)

Mitt svar:
Som det ser ut just nu så vill jag ha barn i framtiden och jag skulle gärna vilja föda barnet. Däremot är jag lite osäker på om jag skulle vara en bra mamma men det är en annan femma det. En grej dock med hela "barnfrågan" som inte alls rör min sexualitet men som ändå är ett problem är att jag har en ätstörning och även fast jag kämpar för att bli frisk så är det svårt att tänka tanken att gå upp så pass mycket i vikt. Därför så har jag barnfrågan ganska öppen än så länge, för jag vill absolut inte föra in ett barn till den här världen innan jag är frisk. Sedan så är jag även öppen för adoption. Och självklart tar jag inte illa vid av frågan, bara kul att någon frågar saker!

Bisous!<3
//Andréa
Anonym

Bra svar, tror nog att du skulle bli en bra mamma (om/när du skaffar barn) :)

Anonym

Jag har aldrig tänkt på att bli gravid är ett dilemma för människor med ätstörningar faktiskt..



Du är stark nog att försöka göra något ät det iaf! Keep on fighting!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress