I see fire
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
j

I see a goddess in your eyes

Jennifer

Hej! Du hade skrivit på min blogg och undrat om modelhouse... När du kommet dit så kommer det vara du och ca 10 andra tjejer... Jag kände mig lurad rent ut sagt! Det va tjejer med så olika bakgrunder, vissa hade ingen utbildning, någon hade studerat i Canada så det kändes som om de bara hade plockat tjejer på måfå. Hon var dessutom otrevlig (chefen) tyckte jag, hon ställde frågor men alla fick inte chans att svara. Nu säger jag bara hur det var för mig men de kan ju gå jättebra för dig så det skadar ju inte att gå dit och kolla :) lycka till!

Svar: Åh okej, det låter ju intressant. Tack för att du svarade! Var du tvungen att ha med dig ditt smink-kit eller så? Det var ingen smink-intervju liksom? Tråkigt om folk inte är utbildade :/ Men vi får välan se. Tack igen!
Andréa

natalie

åh wow, så snyggt!

Svar: Tack!
Andréa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress