Dance Dance Dance
Igår var jag på dans fusion på Friskis och Svettis. Jag har inte dansat sen jag gick ut skolan (gick dans i gymnasiet). En del av er vet det redan men för er som inte vet så har jag haft en hel del problem med ätstörningar och kunde därför inte dansa tillslut pga träningsförbud och att det var för svårt fysiskt för mig.
 
Jag var livrädd innan jag skulle gå in i danssalen igår, hade ingen aning om hur jag skulle reagera eller vilka minnen det skulle dra upp. Jag, som började dansa när jag var typ 5. Dans som alltid varit en enorm del av den jag är.
 
Men så fort jag klev in i salen ändrades allt, visst jag är inte lika rörlig som förut, men det kom sakta tillbaka och det kändes så jävla skönt att röra sig igen inom något jag kan och älskar.
 
Det var som att jag varit vilse och precis kommit hem igen.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress