Glossy Glossy Glossy
Hejhej bloggen,
idag i skolan hade vi besök av LOTTA LEWENHAUPT. Hon föreläste om modehistoria för oss och gud vad inspirerande. Så himla coolt att hon kom. Om ni inte vet vem hon är så föreslår jag att ni googlar lite, hon är lite av en modelegend.
 
Ikväll ska jag på bio, Mockingjay, med min älskade.

Har fixat till mig, kvällen till ära, men helt utan bas för en gångs skull. Måste låta min hud vila lite (blir rätt hårt för den med allt sminkande i skolan) så körde bara på highlighter,mascara, glossy lock, bryn och lite läppglans.
 
 
 
 
 
Så varsågoda att ta del av min fläckiga hy, no shame.

Glossy, eller "våta", ögonloc är förövrigt något av det snyggaste jag vet just nu. Har alltid undrat hur en får till det och idag kom en kvinna som heter Jenny från Mac som nämnde att en bara kunde ta ett vanligt läppglans och dutta på. Perfekt!
 
Bisous!<3
//Andréa
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress