Mitt dyraste inköp någonsin.
Jag tillhör en av dom som alltid har drivit med och skrattat åt när vänner och bekanta köper ETT klädesplagg eller ETT par skor för över 1000 kronor. Har alltid tyckt att det är sjukt onödiga pengar och visst jag älskar också kläder men det dyraste plagget jag äger kostade 800 och det har jag fortfarande pengaångest för idag trots att det var två år sedan jag köpte det. Till saken hör att jag för bara några minuter sedan klickade hem dessa:
 
Unif Salem Boots
 
 
 
 
 
 
För 1226 kronor. + Kanske tull, såg på tullverkets hemsida att det inte blir någon tull under 1300 meeeeen, det är så sjukt nära den summan så är lite orolig.
 
Jag har både ångest, för hej nu ska jag leva på 800 kr i en månad (fick precis lön ju hallå Andréa vad gör du), och studsar runt av lycka. För who can blame me liksom? Ser ni höjden? Ser ni platån? Ser ni skosnörena? SER NI HUR JÄVLA FANTASTISKA DOM ÄR OCH OM 2-4 VECKOR HAR JAG DOM I MINA HÄNDER.
 
Så detta är väl min ursäkt till alla ni som fått stå ut med att jag retat er för era dyra inköp.
Jag förstår nu.
 
Bisous!<3
//Andréa
C-J

Wooow!! Helt rätt att köpa dom! Och nåt du inte ska glömma: kortaste tiden mellan 2 löner är ju mellan februari och mars :D så ska man leva lite fattigt så är det nog bäst att göra det nu :p åh jag älskar att göra dyra köp, avis på dig :) :) hoppas att dom kommer passa perfekt <3 kraaaaaam

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress