Makeup Makeup Makeup
Halloj bloggen,
vet att jag är rätt tråkig nuförtiden och inte skriver något spännande utan snarare bara lägger upp smink och selfies MEN. WHATEVER. Min blogg, I can do what I waaant.
 
Skapade dessa två "looks" idag. Definitivt inte något av mina bättre verk, men försöker sminka minst en timma om dagen för att lära mig olika tekniker. Så här är några bilder på hur det kan se ut.
 
 
 
 
Ska dock ta upp ett mer seriöst ämne snart. När jag får mod.
Finns en sak som bubblar inom mig och någon gång ska jag våga berätta.
För att stå upp för mig själv och den jag är.

Någon dag.
 
Bisous!<3
//Andréa
 
 
 
 
 
Ska dock ta upp något mer seriöst snart, vet inte när. Är lite rädd för det ämnet.
Men behöver nog ta upp det.
För att våga stå upp för mig själv och den jag är.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress