I know that she is special - I can see what she has got
Ursäktar inaktiviteten som försigår på denna blogg. Jag har tyvärr varken tid eller ork att underhålla den särskilt bra, tumblr är ju så mycket enklare på det viset att en endast behöver lägga upp bilder och ej skriva något.
 
Men tack ni få trogna läsare som stannar kvar i vått och i torrt!
 
Utbildningen som jag börjat, Songwriting & music production, går toppen. Sjukt roligt och intressant och jag lär mig nya saker precis hela tiden. Jobbet går också bra, dock ska jag gå ner till timanställning på tisdag för det blir lite för mycket och hetsigt att jobba heltid OCH plugga.
 
I går hade flickan min kalas, alla vart lite smått på lyset och vi sjöng med till Miley Cyrus (Wrecking ball) på högsta volym. Vi två gick och lade oss 02:30/3:00 medan gästerna gick hem/däckade någon gång runt 5. Fint folk det där. I dag, smått bakis och lite trötta i bollen, var vi på Vintage mässan, jag köpte världens finaste jacka för 250 kr och sedan åt vi sushi och kramades. 
 
Jag har fått hem mina fransar jag beställde från ebay, för ca 15 kronor fick jag 10 stycken och behövde ej betala någon som helst frakt. 
 
För lönen min har jag även inhandlat sims3, på nytt då min tidigare skiva vart repad, samt typ "nattliv" som expansionspaket. Funtar även på att förbeställa Sims4. Nördar sönder. Gjorde t.o.m mig och min finaste.
 
 
 
Världen är vacker.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress