Nothing feels as good as being with you.
Tog en promenad med min älskade i dag, samt tog fina bilder.
Hon är så fantastiskt vacker.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
C-J

Wiiiiieeeee du e tebax :D :D :D ni e så galet fina ihop <3 <3 du har haft sån tur som träffat henne <3 superglad för din skull <3

Svar: Aw tack!
Andréa

Anonym

Ser dig på tuben till och från, vågar aldrig säga hej hehe.

Svar: Men! Det måste du ju göra! Lovar, jag blir bara glad. Kanske ser lite dryg ut ibland i min värld med mina hörlurar på mig, men blir verkligen bara glad :)
Andréa

camilla

Ni är så vackra båda två. Och du är fantastisk, intelligent och stark och jag blir tårögd när jag läser din blogg för jag önskar att det var människor som du (vi, hade jag velat säga men jag är inte där än tror jag) som hade kunnat styra världen. Bästa Andréa.

Svar: Men åh, fina du. En dag styr människor som VI världen, det är en bra bit kvar men så länge en inte ger upp kampen så! Tack så himla mycket igen, verkligen.
Andréa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress