Dancing on the roof
 
 
 
 
 
 
 
Löning, jag är ledig, köpte en ny klänning, fick fina blommor av mitt hjärta och det är solsken.
 
Världen är vacker.
 
 
 
 
Nisone Norgren

Hej Andréa 😃... jo jag undrade/tänkte bara fråga hur mkt din tattuering på benet kostade och hur lång tid den tog att göra och vart du gjorde den någonstans? 😄😘 skulle uppskatta svar väldigt mkt... älskar den tattuerningen du har på benet <3 as fin ju :D, du måste va så lycklig över den... btw älskar dig blogg och dig<3 du är sjukt vacker och jag älskar ditt gröna hår du passar skit bra i de... :D<3 btw när jag ändå nämnde ditt gröna hår så måste jag bara fråga... vilken grön färg använder du? och hur får du hårfärgen att se så bra ut så länge och hålla? utan att de blir urblekt och fullt och så... för jag färgar bara min lugg i någon annan färg då och då och har rästen svart och just för tillfället har jag blått men färgen går ut på en gång och blir ljusblått och typ urblekt och lätte fullt och jag vill ha mörkblått som färgen i burken men så blir de bara första gången sen är de kört liksom, blir så jävla trött på de... för jag vill ha en klar fin färg men :''(... skulle uppskatta svar... ha de bra :D kraaam<3

Svar: Hej! Först och främst: Tack så himla mycket :) Angående färg så använder jag green envy från Manic Panic, sedan när jag tvättar håret blandar jag lite av färgen i min hårpackning så tekniskt sett så färgar jag det lite hela tiden. Sedan tvättar jag håret typ bara två-tre gånger i veckan. :) Och tatueringen gjorde svinont på baksida lår, resten var inte så farligt. Dock är det ju värt smärtan. Jag blödde rätt mycket, men det är ju olika för alla, jag brukar blöda rätt mycket. Kram!
Andréa

Nisone Norgren

hej igen :D... glömde fråga när jag pratade om din tattuering, gjorde den ont? eller gjorde de bara ont på vissa ställen och andra inte? och om de gjorde ont... hur mkt ont gjorde de? blödde du mkt? 😃😘... kraam<3

Nisone Norgren

Hej : )... ingen orsak... okej där ser man... ja då vet jag i alla fall.. tack för svaret om färgen... och tatueringen... hm... okej... jo jag tänkte nästan att de skulle göra mer ont på insidan av låret... jo de är ju de.. : ) värt smärtan alltså hehe... hoppas jag... jag är väldigt redd för smärtan... hm... :''(... aja... oj då de låter inte så kul... : (... jo så är de ju... okej... jag vet inte om jag skrev de men... hoppas du kan ge mig svar på de här också... hur mycket kostade tatueringen och hur lång tid tog den att göra? fick du sitta många sittningar eller gick de fort? : )<3... skulle uppskatta svar igen hehe : )<3... ha de bra... kram!... hoppas jag inte är dryg med alla mina frågor hehe :''( : )<3...

Nisone Norgren

Juste! jag glömde... vad har du för ord vid tatueringen också? är nyfiken hehe : ) och jag kan verkligen inte se vad de står... har väldigt svårt att läsa skrivstil så... hehe : )<3... skulle uppskatta svar... kram...

Svar: Det står survivor ovanför den :) Och det tog bara en sittning och kostade 3000 kronor. Och fråga på du bara :)
Andréa

Nisone Norgren

Ah okej : )<3... okej.. va så mkt? : o oj... då måste du varit på ett dyrt ställe då... okej hehe : )<3 kram... tack för svaret...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress