Stealing breaths.
Spenderat dagen framförallt med Johanna, vi åkte bland annat till Täby Centrum för jag behövde köpa en ny stämmare till guran (gamla gick sönder häromdagen) och lite annat åt modern och så tog vi bilder i en fotoautomat. Vilket jag aldrig gör, för seriöst, 80 spänn för 4 små skitbilder? Men fick min lön i dag och kände mig rik i några korta minuter.
 
 
Japp, jag ser ut som en tant på den övre bilden längst till höger, eller en rumpnisse, beror lite på hur man ser på det hela. Och ja vi är över-excited på bilden längst ner till höger. Menmen, man ska ju kunna bjuda på sig själv också! 
 
Bisous!<3
//Andréa
C-J

Hehe tänker alltid på scenen i Sällskapsresan 2 med fotoautomaten :D men det blev ju 2 söta pussbilder iaf :) :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress