7 månader.

Som en del av er redan har räknat ut så har jag och Emma tagit slut. Jag är inte direkt okej men jag kommer bli det, life goes on, det måste det göra liksom. Av respekt inte bara till mig och Emma utan även vårt förhållande så kommer jag inte svara på några frågor om det hela. För ärligt talat har ni ingenting med det att göra. Jag hoppas verkligen att ni accepterar och respekterar det.

7 månader fick vi, som jag kommer minnas som några av dem bästa i hela mitt liv.
21/11-2010 - 29/6-2011.

Charlotte

Jag lider med dig, det är aldrig kul när det tar slut med någon som man älskar över allt annat. Jag sitter i samma sits, dock tog det slut mellan mig och mitt ex för ett bra tag sen, men någon gång så kommer allt bli bra, det är min förhoppning iaf!



Hoppas du mår bättre snart :)



Kram Charlotte

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress