Dag 7 Mitt favoritminne.

Dag 7 Mitt favoritminne:

Jag har många favoritminnen men ett av dem ärr nog när jag fyllde... 10 tror jag? I vilket fall som helst så firades jag och min syster samtidigt då hon fyller år den 9 april och jag den 15 och mamma och pappa skulle inte kunna vara hemma på min födelsedag. Jag "sov över" i min systers rum och vi låg och fnittrade hela natten.
Det var nog mest det som gjorde den "födelsedagen" till mitt favoritminne, att jag och min syster var så himla nära och hade så himla kul.




Dag 8 5 saker ni inte visste om mig.
Dag 9 Denna vecka.
Dag 10 Mina föräldrar.
Dag 11 Något du ångrar.
Dag 12 Denna månad.
Dag 13 Ett annat ögonblick.
Dag 14 Något som gör dig upprörd.
Dag 15 Något som får dig att må bättre.
Dag 16 Något som får dig att gråta.
Dag 17 Mina rädslor.
Dag 18 Min tro.
Dag 19 Något du saknar.
Dag 20 Min framtid

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress