Fiskface

Sofia Bååth smsade mig ungefär 10 minuter efter att jag postat inlägget två inlägg ner. Hennes sms:

VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY? VARFÖR ÄR DU GAY?


Detta följdes av att jag kallade henne för slyna,
och hon kallade mig för något mer vilket jag inte kommer ihåg.

Men det finns inget ont som inte för något gott med sig, jag kom på ett smeknamn till henne som hon har tjatat över att hon vill ha:

Fiskface.

Fråga mig inte varför, det bara blev så.



Bisous!<3
//Andréa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress