STRESS-STRESS-STRESS

Var nyss på fest hos min polare Daniel, där träffade jag (förrutom alla mina jarlaplanare) Alice (<3) och Daniels lillasyster/Alices bästa vän/min vän Charlotte. MysigtMysigt.
Nu ska jag rusa iväg till tåget för att åka till Täby Kyrkby och fira in 2011 med min flickvän. Måste ju kyssa henne på 12-slaget ;)

Kan ni tänka er? Det är snart ett nytt år. Förra nyåret firade jag i Thailand på stranden, och var allmänt vemodig och sorgsen. I år firar jag det med min tjej.
Liked,2011,cute,beach,new,year,card,sea-0cfaf34a316798658d3f104606613a96_h_large
Bisous/Bonne nuit/Bonne chance! (Puss, god natt och lycka till!)
//Andréa

Emil

Hoppas ni hade det asmysigt! ;) <3

din idol

Jag uppdaterar bättre än dig.

Men jag älskar dig ändå.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress